Yagizefem Canım emmiyor demişsin ve iki kaşık süt çıkıyor sağarak.Herkesin yapısı farklıdır elbette ama sütünün artmasi lazım, bebeğini muhakkak memeden emmesine alıştır
sağmak hem yorucu hem de emme gibi olmuyor, benimm de ilk sütum azken mamayı biberona alışınca almak istemedi, önce az akıtan biberon ile değiştirdim sonra azıcık biberon verip ilk açlığını giderip memeye tuttum farkettirmeden öyle öyle direkt memeyi aldı çok uğraştım.Mama hiç vermiyorum artık gaz problemi de kalmadı ne marka olursa olsun bence mideye ağır geliyor mama.