Benim kızımda öyleydi maalesef üzülerek söylüyorum biz çareyi bebek arabasında bulduk pusetinin içinde uyuyor gazı çok olduğunda 1.5 aylıktan beri 3 aylık oldu şu an sadece akşam yatağına alıyorum doktor pusetine bakıp uygun olduğunu uyuyabilir anne karnında hissediyor bacakları karnına çekili olduğu için rahat ediyor dedi, damla olarak sab simplex çok iyi geldi ondan önce nurse harveys kullandık bu kadar etki etmemişti