Ya kızlar ismini bir türlü hatırlayamadım halbuki bu akşam okudum soru cevaplarını erkek bu arada benim oğlumla aynı ayda.olan bir annemiz sormuş hala cümle.kurmadi vs diye 24 aydan sonra ikili olarak kurması gerekiyor 100 den fazla anlaşılır sözcük olması gerekiyor gibi birsey yazmıştı benim oğlum da 29 aylik daha yeni yeni baba gitti abi gitti oh bitti anne su veya anne mama diyor tekli olarak söylüyordu hep . Sürecimiz normal.mi.?