Kızlar yeğenim bozuk Süt içmiş karnı ağrıyor ateşi de var ksrdeşimdeydik oğluma Süt katacaktık baktım bozuk. Kardeşim farkında değil tarihide geçmemiş kokmuyorda ama paketi açakı 1 haftayı geçmiş herhalde Süt kokmayınca fark etmemiş yegenime vermiş sabah. çocuk ateşlendi karnım ağrıyor dedi 3 yaşında oda. Ben oğluma vermedim bozuk diye. Belki süttendir dedik acile götürdüler akşam geldiler ateşi 37.5 çıkmış orda. Şimdilik sadece ateşi var diye bişey yapmamışlar kardeşimde üşüttü sanıyor ondan ateşi çıktı sanıyprmuş. Ben sütü görünce direk aklıma geldi Bi götürün hemen diye. Doktor demişki ishal yada kusma sık olursa getirin şu an pek birşeydi yok demiş. İshal de az önce oldu hafif kan gibi de bişey vardı artık yediğimi yoksa cidden kan mı bilemedik. Sizin başınıza geldi mi böyle bir durum naptınız