Bebeğim 7 aylık olacak 3 gün sonra, son zamanlarda sadece sol memeyi emiyor, uykuda sağ tarafı vermeye calıssam da anlıyor ve istemiyor. o tarafa cevirmeden sağdan ters emzirmeyi de denedim ama ne yapsam olmadı. Sütüm o yüzden cok cok azaldı birkaç damla geliyor. Yaşayan oldu mu nasıl arttırabilirim 😔