barlastrtl hayır hayır ☺️
Biberona suyu koyuyorum,mesela atıyorum 60 cc mi yapacağım mamayı,biberona o çizgiye kadar su koyuyorum.Sonra o ölçtüğüm suyu cezveye boşaltıyorum .Mamayı direk çalkalayıp çok köpük olmasın ve iyi çözülsün diye suyu önceden miktarını belirliyorum ki mamayı boş biberona koyup sonra ısıttığım suyu ekleyeyim diye .Ay anlatabildim inşallah Bende anlatmayı pek beceremem 🤦♀️