Betul0306 merhaba güzel anne bizde 53 günlük olduk ve aynı yollardan geçtik zınco,metsıl,bio gaia hiçbiri fayda etmedi. Aktardan kimyon tohumu yada normal kimyon al kaynar suya koy demle ve sadece sen iç sakın bebeğe verme, ayrıca sab sımplex diye bir damla var ben çok memnun kaldım hergün saat 16:00 da 10 damla veriyorum azıcık masaj yapıyorum bacaklarını aşağı yukarı karnına iterek bütün gazını çıkarıyor, eğer bulgur pilavı veya başka bişey yemişsem sabah saat 9 gibi de 4 damla veriyorum. Normalde doktorum günde bir kez 15 damla verebilirsin dedi ama ben çok ağlarsa sabah 4-5 damla veriyorum başka hiçbir şey yapmana gerek yok. Sen sakin ol stres yapma hepsi onu etkiliyor ayrıca anne sütü ve mama arasında hiçbir fark yok çocukta her türlü gaz oluşur boşuna mama verme kolaylıklar diliyorum o damlayı denemeni tavsiye ederim