Merhaba kızlar, bebeğim 7 aylık kendini çok kasıyor. fizyoterapist şişme havuz önerdi kasları gevşesin dedi. Fakat derinmi olucak yani yüzmesi mi gerekiyor yoksa oynaması icinmi sormak aklıma gelmedi. Bebişlerinizde kullanan var mı, nasıl olmalı sizce.