Serifemete Kızlar bugün sağlık ocağından aradılar. Kan değerleri yüksek çıkmış bebeğimin behcetuz Hastanesi’ne sevk vermişler. Çok üzüldüm duyunca. Pazartesi nasıl olmucak.bilmiyorum. var mı böyle bir şey yaşayan. İyi şeyler duymaya ihtiyacım var
Lalalac Bizi de tsh yuzunden aradilar. 2. Topuk kanini verdik Hemen kendi doktorumuza da gittik. O da bakti Allahtan temiz cikti. Sonra devletten de temiz dendi cok sukur. Bosuna korkuttular insallah sizin de oyle olur
Mercosey Lalalac aynı şekilde bizim de öyle oldu. Ne zaman doğum yaptınız. Bence o ara herkeste tsh yüksek çıktı.
Serifemete Mercosey evet canım topuk kanı ama mesai saati bitimine denk geldim öğrenemedim hangi değeri oldugunu
Lalalac Mercosey 9 şubatta yaptım. Bazen çok emmediği için olurmuş bazen kurumadan kapatılmasından olurmuş. Eğer tsh ise gidin hastanede baktırın değeri görmüş olursunuz.
Mercosey Serifemete bazen sonuçlar yanlış olabiliyor makine kaynaklı falan. İnşallah bir şeyi yoktur. Tedbir amaçlı çağırmışlardır 🫶🏻
Mercosey Serifemete tavsiyem hastaneye gitmeden aile hekimini arayıp hangi değer olduğunu öğrenin ki hastanede işler hızlı yürüsün. Geçmiş olsun 🫶🏻
Serifemete Mercosey sağlık ocağından sevk kağıdı almam gerekiyormuş gittiğimde sorarım sağolun tavsiyeniz için 💙