Ayazinannesiseyda Kızlar son beksero aşısını olduk bu sabah eve geldik uyudu uyandı parka ciktik gayet güzel oynadı etti akşam oldu ayaginin üstüne basamadi bacağını göstererek ağladı sürekli daha önceki dozlar böyle olmamıştı 😰
Kk41 Ayazinannesiseyda oğlum son dozda yürüyememisti 2 gün şişti falan. Sonra düzeldi diğer dozlar da bi sıkıntı yaşamamıştık
Ayazinannesiseyda Kk41 sizde de mi öyle oldu bizim de ilk dozlarda pek bir etki yaratmamisti üstüne basamadi bunda