Kızlar selammm. Kızım (15 Aylık) nezle olduğu için akşam duştan sonra göğsüne ve ayak altlarına viks sürmüştüm. Ama kapağını açık unutmuşum . Saniyeler içinde bulduğu fırsatta saçına başına her yerine viks sürmüş😩 tekrar duşa soktum üç defa şampuanladım ama yok çıkmadı saçından. Jöle sürmüş gibi şu anda. Ne yapabilirim fikri olan var ise yazabilirseniz çok sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden 🙏🏻🙏🏻