Mihranimmm Arkadaslar ben 8 haftalık hamileyim. Dün bugün nedense bi tedirginlik olustu. Neden bilmiyorum gebelik testi alıp yaptım. İkinci çizgi ilkinden daha acik silik değil ama ona göre baya açık. Bu şekilde mi normal olanı yoksa bir aksilik mi var?