Sairsell Bilgi verir misiniz? Geç kalmadım değil mi? Doktorumuz bize ateş yaptığı için riske atamayalim önermiyorum dedi ve pişman oldum şu zamana kadar yaptırmadiğim için. 2, buçuk yaşına giriyoruz gitsem olur mu
FatmaKrbkl Sairsell bende yaptırmadım saha oğlum 2.5 yaşında, bizim doktorumuz da önermiyorum dedi şuan bulunduğumuz yerde menenjit in riskli bir durum yok Allahın izniyle tayin olduktan sonra üç ya da dört yaştan sonra yaptırmayı düşünüyorum
-Ygtbgra Sairsell 2 bucuk yasinda yaptirmistim hem saglik ocagindaki ebe soylemisti mutlaka yaptir diye hemde cok iyi uzman bi doktor yapalim dedi ateşe karsi direncli olsun 3 yasina kadar yapilmasi gerekiyor demisti
gercektenyetooo Sairsell aşının yaşı yok ama ne kadar erken olursa o kadar iyi demişti bir doktor bence gec sayılmaz bizimde son dozumuz 2 yaşında olucak