Ben de tam hayatımın en stresli her şeyi kafaya taktigim bir dönemde 3 sene öncesi vücudumda her yerinde olmuştu doktor doktor gezdim geçmedi en büyük etken stres dedi doktor ben saldım 6 ay içinde kendiliğinden geçti vücudumu su dışında bir şeyle yikamadim bu süreçte kimyasal kullanmadım kafaya taktiginiz her neyse takmayın sağlıktan öte başka bir şey yok