urazz_mom Merhaba sevgili anneler; Oğlum 15 aylık ve günde 4 kereden fazla kaka yapıyor ama ishal değil.Böyle durumda olan var mı
Birgocmenkustuo urazz_mom benim bebegim de oyle. 4 aylıktan beri en az 4 5 yapar. 14 aylik olmak üzere hala da ayni. Doktora danistim durumu, sikinti degil bağırsakları iyi çalışıyordur, önemli.olan cis yapması dedi. Cisini de yapıyorsa sikinti yok dedi.
Bebitoomm urazz_mom bagırsak sistemi hızlı öğütüyor ve sık sık besliyorsun sanırım beslenmesini düzenlersen o da düzelir zamanla