emirhanecozlem Merhabalar bebeğim 3 aylık oldu emmediği için sürekli sağıpta veriyorum fakat yetmiyor mama vermek istemiyorum süt artırmak için ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun 🙏
1bocek1cicekannesi emirhanecozlem süt artırıcı çaylar damlalar var rezene kimyon çayı taze yeşil yapraklı sebzeler (maydonoz, nane hariç ) bulgur pilavı, tahin helvası, incir kurusu yaş incir ..
mom0989 emirhanecozlem kalitesi için solgarın vitamini var günde 6 tane içiyorsun ben baya memnunum. Bestlak al eczaneden günde 3 kere kullanıyorsun suya damlatıp baya artıyor canım bana bunları emzirme danışmanı önerdi.
Myagz emirhanecozlem süt yapıcı Humana falan içme de canım onlar karaciğer enzimini bozuyor haberin olsun, bol su bol bebeyi sevmek en çok bunlar artırır bi de uyku ♥️
FHKK emirhanecozlem Bak boşuna hiçbir şeye para verme. Bulgur pilavı ye derotu ye ve boooool su içç. Bebeğin uyuyunca sende dinlen sütün artar. Doğal şeyler varken boş şeylere para harcama.
Leylayunuss 1bocek1cicekannesi bu humana çayı falan kilo yapıyomu yada damlalar çok kilo yapıyo diye duydum kullandınızmı
mom0989 emirhanecozlem bestlak 35 tl sanırım solgar 115 tl ama 6 ay yetecek kadar içinde var canım pişman olmazsın. Birde aktardan çay yaptır 40-50 tl ye
emirhanecozlem Myagz humananın kimyonlu rezene çayı var onu içiyordum açıkcası ama pek faydası olmadı birdahada almayı düşünmüyorum
Myagz emirhanecozlem çok fazla şeker içeriyor zaten susatması için ne kadar çok su o kadar çok süt mantığıyla
Nerminkuzey emirhanecozlem dereotu bol yiyin her öğün neredeyse✨ Rezene kimyon✨ Havuç🌟🌟🌟 marul , roka🌟 ve bol su✨🌟✨