Evet sanırım. Kadın anne olduktan sonra kendini eve kapatsın otursun çocuk baksın, çalışırsa aaa çocuğunu nasıl bıraktı diye mana verelim, çalışmazsa ayy hayatı bitti diye taşlayalım. İstisnalar var tabii ki ama Sistem bunun üzerine dönüyor maalesef.
Üzüldüm adınıza, tazminatınızı alabildiniz mi bari?