Drysmsn dogum yaptıgım andan itibaren bebegim tek gögsümü hep reddetti o gögsümde morarana kadar ağlıyordu emmemek için , ordan sağdığım sütü bile içmedi.. ne yaptıysam cözüm bulamadım sonra sol gögsümde 2 ay yetti sonra sütüm azaldı .. suan 8,5 aylık bebegim.. 2 aydan sonra mama verdim.. doktorum gögüs ultrasonu bile istedi ne olur ne olmaz bi sorun mu var diye cok sükür birsey cıkmadı