Babymoom1 Kızlar Bebeğim 40 günlük reflusu var o yüzden emzirme yastığına yatırıyorum gündüzleri fakat uzun süre uyuduğu zamanlar da oluyor gazı olmadığı sürece boynunu ağrıtir mi sizce reflü yatağı kullanan varmı memnun kalan alın yada almayın diyen ?
Semaaa39 Babymoom1 biz 2 bucuk aylığız hep reflu yatagında yatırdım herhangi bi sıkıntımız yoktu ama yatırdım. Şuan sığmıyor hatta anne yanı beşiğine geçmeye dusunuyorum
Senanur0909 Babymoom1 16 günlük bebeğimi reflü yatağında yatırıyorum bir sıkıntımız yok ama baya kullanışlı olduğu için kullanıyorum baya rahat ediyorum kusar mi fln düşüncesi olmuyor