dygmrtt ben bunu 40 günlükten 4 aya kadar çektim. Hep kabızdı halbuki anne sütü kabız yapmaz dediler. Aklınıza gelebilecek her şeyi denedim ama tabi ek gıda veremiyordum. Yoksa dut suyu havucun ortasının suyu kayısı suyu iyi geliyor demişlerdi küçük diye yapamamıştım. Dr ve cerrah bağırsak florasındandır dedi. Rota aşısını yaptrdıktan sonra düzeldi. O ana akadar ne fitil ne lavman ne zeytin yağı enjektörle popodan verdiğimde yapamadı. Cerrah poposuna zeytin yağıyla bol bol masaj yap dedi ve son 1 ayda hep ağlamadan kanama olmadan yapabildi. Parça parçada olsa yaptı. Ilık su da yaptırdı bak ondanda fayda gördüm. Popo darlığı için cerrah görmesi gerekiyor ondanda yapamayabiliyormuş ama darlık çıkmadı şükür