Sevgili anneler size bir sorum var içim içimi yiyor bir sorun mu var diye kızım 21 aylık suyla oynamayı sever ama banyoyu ne yaptıysam sevdiremedim hep bir ağlama krizi, oyun hamuru ellemiyor, kuma dokunmak istemiyor malum pandemi çocuğu acaba sırf hasta olmasın diye çok mu üstüne düştüm yoksa bunlar duyusal bir eksiklik olabilir mi bilen var mıdır acaba bu arada suyla oynayıp sabun köpük bunlarla oynuyor