kızlar Allah aşkına kafayı yicem ya oğlum 11 aylık ve yaklaşık 2 aydır vucudunda döküntüsü var. Çocuk mahvoldu 😢 Kaç hastane kaç doktora gittim. İlk uyuz dediler sonra uyuz egzamaya çevirmiş dediler sonra iltihap olmuş dediler krem verip gönderdiler. Kortizonlu kreme kadar kullandık ama yok geçmiyor. Kremi bırakınca tekrarlıyor. Hangi doktora hangi hastaneye gideceğimi şaşırdım artık. Yada başka birşeyi var döküntü mü yapıyor anlıyamıyorum artık 😞😞 
