Emmosch Reglim dün başladı ,bebeğim 4 ay 18 günlük ,sütüm 2-3 gündür daha az gibi gece bile dolu dolu olmuyor göğüslerim ,ne zaman düzelir bitince mi?regl ile alakası var mıdır?
NiLDeRiN Emmosch ben hemen regl olmuştum süt üretimi ile alakalı yok bence çok sütum vardı. Dinlenme su stres etkileyen şeyler onlar oldu bende .
Emmosch @NiLDeRiN bariz fark olunca regl dolayısıyla diye düşündüm ben ,bakalım bitince çoğalırsa ondan demektir benimki
Nazdoga Benimde 4 aylık bebeğim çok üzüldüm bide regl oldum üstüne süt falan kalmadı çocuğum aç resmen cnm skkin dememkki böle durumlar için önceden sagmaliymisiz. Sagdim baktım hiç yok 30 cc gelmedi resmen