Sabah erken kaldırıyorum ayına göre saat aralıklarına dikkat ediyorum 6dan önce uyutuyorum en son. Yok arkadaş gece uykusuna geçmeden önce kıyameti bir koparıyor zamanı gelince uyutuyorum 10 dk sonra bi uyanmaya başlıyor yatması yine 11i buluyor ben saf mıyım ya o saatte yatacaksa niye erken kaldırıyorum bu çocuk niye böyle çok uykusu var uykusunda elini kolunu hareket ettiriyor gözünü ovalayıp duruyor bi bakıyorum meme istiyor yine uyuyor yine uyandırıyor saatlerce uykuya geçmesi için çabalıyorum offf enerjim kalmadı ya