senaelif Kızlar karacanın yemek takımı var desenli olanlardan misafir gelince hep elde yıkıyorum zor oluyor acaba makineye atsam 30 dklık kısa programda desenleri zarar görür mü sizce yapan var mı su seti de var oda aynı şekilde birşey olur mu atsam?
kitapkurdubebeninanasi senaelif bende de kendinden desenti seti var hep atıyorum şu ana kadar bir sorun yaşamadık inşallah yaşamayız
Lilybaby senaelif makineye bi kendimi atmıyorum valla hiçbir ev eşyası benden kıymetli değil ister soyulsun ister çizilsin. Ayrıca su tasarrufu çok önemli o yüzden her şeyi makinede yıkamaya bakın
Elifffinnn10 senaelif evet malesef karacanin bazı ürünleri çok kalitesiz benimkilerin hep rengi attı elde yıkamaya üşendim makinaya attım bende hep