Selam kızlar belimde fıtık var ve 4 gündür çok ağrı çekiyorum ilaclarla çok az rahatlama sağladım bu aksam 8.5 gibi kuyruk sokumu kısmına yapıştırdım fakat şuan felaket yanıyor bu kadar yanmasının bir zarari var mıdır ne zaman çıkarmalıyım korkuyorum valla 🥺