Dugita10 hiç ugrasmayın 170 arayın kartınızı tanımlasınlar direk kendi hesabınıza yatıyor ptt ile falan ugrasmıyorsunuz. Bu arada e devletten de oluyor ben 2 sene önce yapmıstım ordan yapamadım 170 i aradım onlar yaptı bundan sonra her yatan rapor param hesabıma geldi hiç ugrasmadım ptt ile