Ci2017 canım bazen benim bebeğim de yapıyor bunu, emerken bırakıyor ya da rahatsızlık haraketleri yapıyorsa bebeğini omzuna yatır gazını çıkart sonra tekrar memeyi ver. Gaz sıkışması yaşıyorlar ve emmeyi bırakıyorlar, genel de günde 2-3 defa yaşıyoruz bizde