Sacim siyah renk küllü sarı olmasini istedim kuaofere boyattim. Fakat turuncu sarı karışık bişey oldu. Hiç memnun değilim . Rengini açık bulursan cilaya gel demişti. Tekrar cila atsam daha koyulasip güzel mi olur ne olur bilmiyorum. Tekrar boyatmammi gerekiyor istediğim ton olması için. Mor sampuan kullanmaya başladım ama onunla gitmez bunca turunculuk. İlkkez boyattim anlamiyorum fikir veririmisiniz 🙈