Merhabalar hanımlar biz uyku eğitimi aldık fakat diş çıkarma dönemimiz başladı..
Bebeğim geceleri sıkça uyanır oldu rüya öğünlerinden ziyade de emziriyorum kıyamadığım için veya eşim kucağına alıyor uyutuyor tekrar yatağına koyuyoruz.. eğitim veren anneler nasıl bu durum ile baş ediyorsunuz? Önümüzde 26. Atak haftası da var bugün tam 6 aylık oldu 🙈❤️