Deletedmom0073 Bebeğim 2 aylık, günde bir kez ama çok miktarda kaka yapıyor.Bir zamandır sabah ilk emzirme sonrası yapardı birkaç gündür akşamları yapıyor.Sizin bebişlerde durum nasıl?
BurcuMasal Benim kızımda her altını açtığımda çok minik gazla çıkmış kaka olurdu günde 1 yoğun yapardı.Son birkaç gündür 2-3 kez yoğun yapıyor ishal değil 56 günlük