Merhabalar güzel anneler bnm 4 ay 15 günlük kızım var yaklaşık iki haftadr özellikle akşamları uyku öncesi hiç geçmeyen ağlama krizine giriyor hiç bir şekilde susmuyor kimse susturamıyor meme asla istemiyor meme teklif edince daha da kötü ağlıyor böyle ağlama kriziyle hastaneye gittik doktorlar bile susturamayınca bi iğne varmış özellikle alerji veya şiddetli öksürükte bebeği rahat uyuması kaşıntı hissetmemesi için kullanılıyormuş o iğneyi yaptılar 5 dkk sonra uyudu. Her gün böyle ağlıyor ama enazından 2 saat sonra bir şekilde susturuyorum bazen hiç susmuyor. Yurtdışındayım kendi doktorumuza Türkiye ye dönünce gideceğim burda tüm tahlilleri yaptırdım hiç bir sorun yok ama bebeğim neden böyle ağlıyor anlamıyorum böyle bir şey yaşayan yada şahit olan var mı acaba?