Kızlar 20 günlük bebeğim var geçen gece emzirmek için uyandığımda battaniyesini yüzüne kapatmış gördüm aşırı korktum. Ne yapacağım bilmiyorum. Uyku tulumlarına bakıyorum hep büyük bedenler oluyor yenidoğan görmedim hiç. Bir de havalar ısınıyor İstanbulda yaşıyoruz bu saatten sonra almak mantıklı mı bilmiyorum. Ne önerirsiniz bana ?