Valla bana kızmayın ama 10 aylık oğlum ilk 3 ay iyitdi onun dılında 5 den aşağı uyandığını görmedim ay bugün de 3-4 saat kesintisiz uyudum dediğimi hatırlamam 😂 3 kez kalktı delircem diyen annemizi görünce yazmadan edemedim 3 kez kalksam düzen oturttuk dicem çünkü🤦♀️ bu arada benim oğlumda aynısı kendini uyandırdığı için sallanarak uyuduğu için geri dalamıyor ve ağlayarak uyanıyr ama ben damla falan denemedim zarar olduğunu duymuştum çok da bie etkisi olacağını sanmıyorum zaten