İdrar torbası , rahim içi daraltma ve bağlatma ameliyatı oldum Salı günü sontayı çıkarıp eve yollayacağız dediler bir süre beklettiler yok yapamadım gelmedi idrarım bu böyle 2 kez denediler yok
Sonra çıkış yaptık evde sıkıntı olunca gel dedi doktorum bu arada özelde oldum ameliyatı
Evde 4 saat gidemedim tuvalte gece 2 de zor yetiştim sonta taktılar eve öyle yolladılar şuan pazartesi gününe kadar bu şekilde evde bekleyeceğim 😢
Böyle olan var mı yada ameliyat geçiren süreçte neler yaptınız 🤷♀️