Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık yaklaşık 15 gün önce kusması çok çoğaldı emer emmez kusuyordu doktora gittik sürekli kustuğu için 12 günde sadece 150 gram almış yavrum.Anne sütü ile besleniyor bu arada.Biz acaba reflü mü derken doktor inek sütü alerjisinden şüphelendi geçmeyen pişiklerimiz olduğu için.3 hafta süt ürünü tüketme dedi bana geçer mi gerçekten yavrum kilo alamayınca çok üzüldüm.bide yaşayanlar neler yediniz neredeyse herşey yasak sütümün etkilenmesinden korkuyorum