Yagizkaan24 ay olur mu ne kusuru estağfurullah. Ben deterjanını persil hassas ciltler için olan sıvı bebek deterjanı kullanıyorum. Atopicontrol kremi, la Roche posay experte-siciense bu ikisiniden hangisini bulursam onu kullanıyorum ama experte daha etkili. Dediğiniz gibi bende banyoyu az yaptırıyorum, 7güne 1yaptırıyorum çünkü çıkınca daha çok kaşınıyor dediğiniz gibi ama sıcaklarda 2-3güne bir yaptırıyorum mecbur. Biz çok aşırı atopi nöbetlerinde, hiçbir şey fayda etmediği zaman kortizonlu krem kullanmıştık ama 5günden fazla kullanılmıyor o ve evet geçiriyor ama kullanmayı bırakınca tekrarlıyor. Kortizon iyi bişey olmadığı için daha kullanmak istemedik. Şimdi ben şey yapcam, İstanbul baharatçısı kan tahliline bakarak ve şikayetler doğrultusunda bitkisel ilaçlar karışımlar hazırlıyormuş. Birde ona gitcem. Bizim şükür dediğim gibi eskisi gibi çok ve sık olmuyor artık büyüdüğü için ama arada yine nöbetler geliyor. Belki de çaresi ondadır bide onu deniycem nöbetler geldiği zaman. Sizinde aklınızda bulunsun belki yaptırmak istersiniz. Bebeklerin ciltleri çok ince ve hassas çok tazeler daha ve bağışıklık sistemleri de zayıf. Büyüdükçe derileri kalınlaşıp hassasiyet azalıyor ve bağışıklıkları da güçlendikçe artık bu belirtiler iyce azalıyor ya da tamamen geçiyor Merak etmeyin. Biliyorum süreç zor yavrularımız içinde bizim içinde ama elimizden geldiği kadar tedbirlerle atlatmaya çalışacağız başka çaremiz yok malesef.