13 aylık bebeğim hiç birşey yemiyor sürekli emse dursa iyice bana sardı rahat vermiyor dışarı çıkarıyorum durmuyor kalabalık yerlere gidemiyorum kendi arabamızda yolculuk yapamıyoruz bağırıyor etraftan diyorlar memeden ayır o zaman rahat edersin hem yemeğe başlar diyorlar çok mızmız napıcamı şaşırdım sabahtan beri ağlamaktan gözlerim şişti çocuk ağlıyor ben ağlıyorum 😭😭