Lina-ufay anne sütü alan bebklerdr 10 güne kadar normal deniyo ama insan günde bir kez de olsa yapmasını istiyo😔 zeytinyağı inşallah işe yarar karnına masaj falan da yapın barsak hareketliliği için, emziriyosanız kendiniz kuru kayısı falan tüketin belki sindirime yardımcı enzimler geçer kuzunuza. Ek gıda sürecindeyiz biz de iki akşam oldu yapmadı huysuzlandı baya😔