Hamzaninannesi1411 Canım bende antibiyotik sonrası bebeğimde kabızlık ve pişik yaşadım. Bizde yan etki olarak kabızlık yaptı. Antibiyotik bağırsak florasını bozduğu için probiyotik vermeye başladım çok şükür o biraz iyi geldi. Aynı zamanda probiyotikli gıdalarla destekledim. Ev yapımı yoğurt, yeşil sebzeler, bol meyve, karadut özü falan.. Böylelikle hem bağışıklığı düzeldi hem bağırsakları düzgün çalışmaya başladı. Antibiyotikten sonra genelde oluyor böyle korkma hiç :)