Ssssraa Göğsüm taş gibi saatlerdir ve emziremiyorum ucunun bir parçası da kopmuş gibi ufak bir beyazlık var çok acıyor. Şiş bölges de yanıyor ağrı yapıyor. Canın bir şey mi çekti diyorlar aklımda bir şey var ama emin değilim inşallah o dur da yeyince geçer. Bulana kadar ne yapmalıyım çok fenayım nolur yardım edin
Beybilicop Ssssraa acil duşa gir beyaz sabunu gezdir göğsünde sonra çocugunu eline al evire çevire emzir özellikle kol altına sokup ttersten emzir ben 2 kere antibiyotiklik oldum çözümü bu 🤷♀️
Ssssraa Beybilicop Aydan_04 asiyefdn_07 Ozgesen48 asiyefdn_07 hepinize çok teşekkür ederim ılık suyun altında masaj sonrasında da dudak ısıra ısıra emzirmek tek çarem oldu. Allah kimseye yaşatmasın
Ozgesen48 Ssssraa hayır kesilmez..süt kanali tıkanır ama süt gelir .. meme sertleşir, özellikle memede ateş olur, ağrı yapar .. kendinizi halsiz hissedersiniz
Beybilicop Ozgesen48 Ssssraa mide bulantısı ve ateş ayrıca göğüste kırmızılık ve yanma son raddesi bu arada
Aydan_04 Göğüs ucunuzda yara var tahin üstünde yağ birikiyor ya ondan sürün çok iyi geliyor sertleşmiş kısmı da ılık su ile sabunla yıkayın masaj yapın sonra da sağın göğsünü boşaltın