Benim evimde de vardı ben bir yere şeker döktüm nemlemdırdım biraz şekeri sonrasında zaten toplanmıştı karıncaların anası, danası 😂 Rest-on haşere ilacını sıktım dk de olduler sonrasında 1 hafta kadar tek tük çıktılar onlara da sıktım 2 yıl oldu 1 tane gormedım şu sıralar kızım yerlere çok kırıntı döküyor biraz yoğunum hemen süpüremiyorum korkuyorum ama daha yoklar çok şükür