DurriMeknun_ canım siberian wellness in onarıcı bakım kremi var yeşil renkte yanık leke kesik her şeye kullanabiliyorsun elime yeni kaynamış Demlikten su komple döküldü suya falan tutmadım kremi sürdüm buz koydum ne kızarma ne acı su toplama olmadı bende bazen yakıyorum kazalar oluyor sürerim acısını alır hemen iyileşir çocuklara da kullanabiliyorsun bir arkadaşım ayağına kızgın yağ dökülmüştü kremden sürdüm su bile toplamadı iki üç güne düzeldi tavsiye ederim