Bsnl baktım tadına çok gazlı oluyordu bebeğim yediklerime dikkat etmeye başladım ve hala gazliydi sonra sol göğsüme yaptırınca sürekli ağlıyor emmek istemiyordu bı sorun olduğunu anladm ve tadına bakmaya karar verdim sağdim çay kaşığı ile baktm anne sütünün tadını bilmediğim için bide sağ gogsumu sagdim ona da baktıktan sonra bildim ekşi olduğunu