Helensmomy biz yatak odasinda ısıtıcı kullanmayı bıraktık, sadece altını açarken kumtelin fırfırını açıyorum, onun dışında gerek olmuyor. Havalar aşırı sıcak, Bursa mudanyadan sevgiler… Bebeğimiz de bizimle yatıyor, uyku tulumu vs giydirmiyorum daha çok küçük. Zıbın, kıyafeti ve peluş ince bir battaniye var onu iki kat yapıp ortuyorum… Gece ben üşümüş olursam kendi battaniyemiz ile bazen ortuyorum üstünü… Gerçi geceleri ayaktayız 😄 hep beraber oturuyoruz, arada babası da katılıyor bize, mis… 20 günlük olduk bugün 😊