Mehlikan1 Japon’lar çok az uyutuyorlarmış acaba diyorum ki uyutuyoruz ya beyinleri mi uyuşuyor bebelerin yada ne bileyim doğru olan bumu arkadaşlar
Nil595959 Mehlikan1 bebeklerin akşam 9dan sabah 6ya kadar büyüme hormonlarının çalıştığını tüm Türk doktorları söylüyor canım 🎀