Merhaba
Sürekli emmek isteyen beneğim 2 haftadır acıktığını hissettiğimde emiyor bırakıyor emiyor bırakıyor ağlıyor diğer memeye geçiyor seri şekilde emiyor yine aynı kısır döngü yani süt hızlı gelirken emiyor sonrasında ağlama krizi oluyor yaşayan var mı