Merhaba anneler bebeğim 6aylık.3 aylıkken Bronşitlerinde enfeksiyon sebebiyle acil durumda 2 hafta yattı. Sonrasında 15gün benimle birlikde hastanede kaldı ve burnu ile süt içiyordu neyse herşey bitti,eve geldik ve çocul süt içmez oldu.almadığımız biberonlar kullanmadığım mamalar anne sütü hiçbirini içmez oldu.Kendim Rusyada oturuyorum burada götürmediğim devlet özel hiçbir hastane ve doktor kalmadı.Onlarda bilmiyorlar.Hiçbir doktor bu iştahsız bebeğe çare bulamadı.Şu anda 6 aylık ve az az ek gıda veriyorum onu yiyor ama onun dışında hiçç süt içmez.Alerji mamalar bile kullandım yaramadı.Aranızda böyle olan varmı? Yoksada ne yapabilirim sizce?