Merhaba bulunduğum şehirde temizlik için yardıma gelen abla 500 TL istiyor. Sabah 08:00-16:00 arası geliyor arada kahvaltı molası, çay molası, kahve molası yapıyor. Cam, kapı siliyor halıları kaldırıp süpürüp siliyor bu kadar. Tuvalet banyoyu yıkamıyor ben söylersem belki yıkıyor. Bende bir şirketle konuştum 600 TL istiyor. dip bucak silip süpürme cam kapı var. Dolap içleri dahil edilirse artı olarak 100 TL istiyor. Koltuk yıkama da dahil olursa artı 150 TL istiyor ve 3 saatte tüm evin temizliği bitiyormuş 3 kadınla geliyorlarmış dolap içleri olursa 1-2 saat daha sürüyormuş sizce hangisi mantıklı daha önce hiç şirket çağırmadım ama gündelikçi kadından da memnun kalmadım pek. Camları sildiği suyu mutfak lavabosuna döküyordu falan. Hatta mutfak dolabının dışını bile temizlik kovasına su hazırlayacaktı neredeyse siz olsaydınız napardınız?