17 aylık erkek bebeğim var. Sürekli saçlarımı çekiyor ellerini doluyor ve dipten tutuyor cok zor bıraktırıyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı? Emmek isteyince mi yapıyo acaba dedim hayır öyle de değil neden yaptığını anlamıyorum ama artık tahammülüm bitti bu duruma karşı. Hergün 5 posta saçlarımı yoluyor toplu olsa da farketmiyor..